вторник, 23 юни 2020 г.

История се пише не само с мълчание...

Ако всички заедно изкрещим това стихотворение, което спечели първо място в конкурса "Деца на времето" на "Многоточие", ще докажем на света - история се пише не само с мълчание.
Очаквайте скоро поетичния сборник на Милчо Петров "Утринна сълза"!

МЪЛЧАНИЕ
Аз бях от тях. Един от тях.
Един от тях, които си мълчаха.
Да, аз мълчах. Мълчах! Мълчах!
Свидетел ми е всяка празна стряха.
Аз нося грях. Доказан грях.
Свидетели са всички терминали.
Мълчах! Мълчах! Мълчах! Мълчах!
Мълчание, сравнимо с цианкалий!
Страхливец бях. Мълчах от страх.
Простете. Съжалявам. Sorry.
И аз мълчах. Сега разбрах –
с мълчание се пишело история.
А вий – деца. Деца… Деца…
Във времена на отчаяние
със сърчица, със сърчица
ще плащате за нашето,
за моето
мълчание.

Резултати от Трети национален литературен конкурс „Истински неща“ 2024 г.

  П Р О Т О К О Л Уважаеми участници, отваряме отново вратите на Трета творческа работилница „Истински неща“, за да обявим класирането. Конк...