вторник, 6 юни 2023 г.

"Парченца от мен" на Ета ще издаде сглобяването на тишината...

Очаквайте!
Тя е Милица Стоицев, известна с псевдонима Ета. Съвсем скоро първата ѝ поетична стихосбирка ще издаде не само нежността на думите, но и тихото сглобяване на тишината сред писъците на нощта.
В "Парченца от мен" дни и нощи ще те обгръщат докрай и ще те накарат да запомниш тази среща, читателю. В книгата ще откриеш и парченца от душата на твореца, която не гледа другите, нито губи време. Те се пренареждат по страниците. Понякога се начупват и придобиват друга форма. Но винаги носят раните си гордо, знаейки, че си е заслужавало.
Метафорите ще те подмамят да настръхваш в своя тишина. Те ще се появяват непринудено и с обещание, че утрото пак ще те намери.
"Аз не съм красивата ми рокля. Аз съм хилядите мисли, които танцуват и се борят, съскат и се смеят в главата ми. Аз съм пулса на едно сърце, което бие заради любимите си хора и заради онези късчета топлина, които ми носят добрите спомени. Аз живея, за да създавам – да изграждам нови светове и да описвам нови герои, да рисувам с въображение отвъд гравитацията, да провокирам мнения и променям решения. Градивно, нагоре, в една посока, с един устрем да подобрявам себе си и света, който поемам с възприятията си. Не съм езеро, а водопад, и все бързам да се разбия с грохот в дъното.", споделя с нас Ета. 
 
За теб съм отворена книга,
но не ме чети наведнъж.
Наслаждавай се бавно и целувай
всяка корица с аромат на дъжд.
В глава първа заключих сърцето си,
ключа изгубих на страница 153.
Не ме търси в междуредията,
в тъмнината сама се открих.
Заших болката сред думите,
нарекох надеждата с много имена.
Разлиствай спомените с нежност,
докосвай сетивата ми с тишина!
Не съм комедия, а трилър,
да оголвам душата си – не ме е страх.
Топя се в ръцете си – настръхнала…
Не ме забравяй на лавицата с прах!
 
Очаквайте скоро стихосбирката на Ета "Парченца от мен", в която ще откриете и нейни илюстрации!
Художник корица: Ета
Редактор: Ивелина Цветкова
Оформление: Даниел Меразчиев

 


Резултати от Трети национален литературен конкурс „Истински неща“ 2024 г.

  П Р О Т О К О Л Уважаеми участници, отваряме отново вратите на Трета творческа работилница „Истински неща“, за да обявим класирането. Конк...