сряда, 21 юни 2023 г.

"Мома Калина" на Таня Раднева...

Колко може да ни коства загубата на любим човек? Може ли да ни парализира тази мъка? Колко може да е болката след предателство от изневяра? Способен ли е да преживее един баща страховете от поставена диагноза за коварна болест на дъщеря си?
Ако искате да усетите онова специално бодване в сърцето, съвсем скоро най-новата книга на Таня Раднева ще пресъздаде различни случки и събития, някои от които са по действителен случай. В разказите са засегнати вечните теми за любовта, семейството и приятелството, които нямат граници и движат вътрешния свят на героите с всички изпитания на времето.
„Мома Калина“ ще ви върне чрез някои моменти в детството – незабравимо и неподправено. Други пък ще ви натъжат и най-вероятно ще объркат мислите ви.
 
„… Реших да си призная. Влязох в стаята си и взех книгата. Държах я в ръцете си, които силно трепереха. Тогава майка ми взе книгата и ме удари по дупето толкова силно, че книгата се разпиля на страници. Заплаках не от болка, заплаках за „Повест за истинския човек“. Видях как душата ми се разпиля по пода. Сълзите капеха върху листовете. Все едно някой разкъсваше сърцето ми на парчета. Този някой обаче не исках да е мама. Всеки друг, но не и мама. Но реалността беше една – мама ме разкъсваше парче по парче. Нямах търпение да свърши да ме налага, да събера страниците и да ги подредя по номера. Но това не се случи. Мама ги събра от пода и ги мушна в печката за подпалки. Ревнах със силен глас. Така „Повест за истинския човек“ се превърна в моя несбъдната мечта…“
Из „Мома Калина“)
 
Очаквайте „Мома Калина“ на Таня Раднева!
Художник корица: Кали Кол
 

 

 

Резултати от Трети национален литературен конкурс „Истински неща“ 2024 г.

  П Р О Т О К О Л Уважаеми участници, отваряме отново вратите на Трета творческа работилница „Истински неща“, за да обявим класирането. Конк...